GriftlandRoparun2015.reismee.nl

Het toetje: extra fotoruimte!

Wat is dit ontzettend gaaf! Zondag zag ik ineens dat ik meer fotoruimte had gekregen en daar ga ik eens goed gebruik van maken (dankjewel Peter!)

Smile

De foto's die vandaag op het Blog worden gezet heb ik bovendien ook met een hogere resolutie, dus wilt u foto's ontvangen stuur dan een e-mail naar web@griftland.nl. Natuurlijk de naam/het nummer van de foto's erbij en ik stuur ze toe!

Inmiddels is alle rust weer een beetje teruggekeerd. Dinsdag werden alle Roparunners tijdens de tweede pauze op school ingehaald in de aula onder luid applaus en als het goed is, is iedereen vandaag weer aan het werk.
Het leuke van zo'n groot evenement is, dat je weer anders naar iemand gaat kijken, positief natuurlijk! Eigenlijk zouden alle evenmenten als deze enschoolreisjes, kennismakingen, etc aan het begin van het schooljaar plaats moeten vinden. Ditgeeft een véél betere sfeer, maar dit is dan ook mijn bescheiden mening. Ik snap dat het niet altijd mogelijk is. Eén ding weet ik wel zeker als ik naar het Roparunteam kijk: dat zijn en blijven vrienden voor het leven!

Alle Roparunners, dank voor julie inspanning! Het was een genot om jullie te volgen en afgelopen maandag en dinsdag te zien!

Reacties

Reacties

Ingrid

bedankt blogger, het was een genot om alle verhalen te lezen en de foto's te bekijken!
Een trotse moeder!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!