GriftlandRoparun2015.reismee.nl

Post-its helpen!

Even voor half tien vanavond bericht uit het basiskamp met een foto van post-its en de tekst "Op naar Bergen op zoom! Alle lieve post-its helpen ons de nacht door"

Vorige week liepen leerlingen door de school met handen vol post-its en aan iedereen de vraag “wil je iets schrijven voor het Ropa-team, we gaan de busjes ermee versieren”
Ja, natuurlijk schrijf je dan iets neer. Het papiertje wordt van het blokje afgehaald, aan de schrijver gegeven en daarna in een plastic zakje op de al geschreven post-its gedaan.
Gezien het enthousiasme van de leerlingen vroeg je je af of de plakrand op de post-it ooit nog zou doen waarvoor het bedoeld is, maar op de foto is duidelijk te zien dat het werkt, gelukkig!

Voor iedereen zonder Facebook die het Blog leest, heb ik door veel Facebook-berichten ‘gebladerd’.
Opvallend is de goede sfeer, op zijn tijd een grap en een grol én natuurlijk het fantastische weer vandaag.
En ze lopen als een tierelier! Volgens de site van de Roparun-organisatie zou het Griftlandteam rond 11 uur bij de finish zijn, dat is wel heel erg snel!
Volgens het draaiboek is het verzamelen van team 1 en 2 rond 13:00 uur, misschien zit er wat dat betreft nog iets tijd tussen? We gaan het uitzoeken, komt goed.

Op het internet is ook overal informatie te vinden, RTV-Rijnmond doet maandag uitgebreid verslag van de aankomst, zowel op radio als op televisie.
Wie weet kunnen wij daar nog iets van meepikken, hoewel …. als de finishtijd inderdaad 11 uur is, dan hoeven we niet te kijken, want de uitzending start om 13:00 uur

Wink
?

En er is dus inderdaad niets van te zeggen, volgens een van de collega’s die vandaag op bezoek was in het basiskamp, komt het team van Jasper om 13:30 uur aan.

Weet je wat? We zien wel, als iedereen maar gezond over de finish komt!

Welterusten allemaal en voor de lopers en fietsers in de donkere nacht: zet 'm op!
En terwijl ik een kaarsje voor hun opsteek denk ik, met 13 graden is het gelukkig niet al te koud, maar het is wel érg donker zo zonder maan en sterren ....