GriftlandRoparun2015.reismee.nl

We zijn er klaar voor ….

We zijn er klaar voor ….

We zijn al bepakt en bezakt. Morgen om 9.15 uur vertrekken we naar Parijs. Op weg naar onze mega uitdaging!

Maar laten we eerlijk zijn, er zijn meer uitdagingen, alleen al het logisch opbergen/meenemen van álle boodschappen die ingeslagen zijn.
240 ltr Bar le duc; halfvolle melk met dop; karnemelk met dop; halfvolle chocomel; yoghurt; groene thee; kroepoek; ketchup; augurken heel; geraspte kaas; vloeibare bakboter; cruesli; becel light; hagelslag puur; jam; evergreen/sultana; mueslirepen; rozijnen; chips; chocola melk/nootje/puur;
kauwgom; princefoure koek vanille; lucifers gasaansteker; bifiworstjes; knakworstjes; pannenkoeken naturel; eierkoeken; komkommers; meloenen; druiven; tomaat; bananen; appels; geschrapte wortelen; emmers met deksel; thermoskannen koffie; thermoskannen thee; koffiefilterhouders; waterkokers; plantenspuit; campinglampen; zaklampen; verlichting buiten.

En dit is een klein gedeelte van de waslijst, dit was een boodschappenlijstJE van afgelopen week. Vanmorgen moest er nog van alles gehaald worden bij de slager, de bakker, de kaasboer en nog een paar adressen. Op de grote boodschappenlijst komen we de komende dagen nog wel op terug

Surprised
(of niet). Alles bij elkaar heeft de catering heel wat werk om alle hongerige en dorstige mensen van alles te voorzien.

Aan de voorbereidingen van iedereen zal het in ieder geval niet liggen!
Er zijn namelijk nog meer lijstjes in omloop, wat dachten jullie van: opgooitentjes; fietsen; aggregaat; stroomverdeelkast; oordopjes; afvoerslang, partytenten; gasflessen; waterbuffertank 1000 ltr. Verder zal ik jullie er niet mee vermoeien, hopelijk morgen wat foto’s van dit alles zodat iedereen zich een beeld kan vormen.

In de wandelgangen trouwens gehoord dat verschillende mensen gaan aanmoedigen, misschien een idee om ducktape mee te nemen? Dát zag ik niet zo gauw in het lijstje staan en het zal je gebeuren dat er een barstje komt in de ‘Bio Box Aanhangwagen Single’, dat wil je echt niet …..

Allemaal héél veel succes en doorzettingsvermogen toegewenst en een behouden terugkeer!

Er zijn al afspraken gemaakt over het informeren via dit Blog.
Wil je op de hoogte blijven vanhet meeste nieuwsdit aankomende (lange) weekend, schrijf je dan in met een e-mailadres en je krijgt bericht wanneer er nieuws is!